انواع روش های توسعه کسب و کار

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در عصری که تعداد تلفن های همراه بیشتر از مردم در سراسر جهان وجود دارد، تعجب آور نیست بدانید که به عنوان یک کانال ارتباطی ، تلفن همراه یکی از مشهورترین آنهاست. جای تاسف دارد که بگوییم بازاریابی انبوه اس ام اس لحظه به لحظه می گذرد - این بیش از یک دهه بخش مهمی از استراتژی های بسیاری از مشاغل بزرگ است. با این حال ، به طور مداوم به عنوان یکی از مستقیم ترین و مؤثرترین کانالهای ارتباطی که امروزه در دسترس بازاریابان است ، محبوبیت خود را کسب می کند. اما ، بازاریابی پیامکی چگونه باعث موفقیت می شود و چرا در برخی موارد شکست می خورد.

بازاریابی گسترده پیامکی نوعی ارتباط جمعی است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا از طریق فناوری تلفن همراه با مخاطبان خود درگیر شوند. به عبارت ساده ، پیام های متنی ساخته شده و به پایگاه داده ای از اعداد حاوی مطالب بازاریابی ، که اغلب با یک تبلیغ ویژه یا پیشنهاد به موقع ارسال می شوند ، ارسال می شوند.

در شرایطی که بسیاری از فعالان حوزه مارکتینگ بازاریابی پیامکی را بهترین راهکار پیشنهادی برای دستیابی به فروش بیشتر برای کسب و کار ها معرفی می کنند، چگونه برخی کسب و کار ها با بهره گیری از بازاریابی پیامکی در نهایت شکست خورده و نمی توانند به موفقیت دست یابند؟ دلایل شکست بازاریابی پیامکی را در ادامه بخوانید.

 

بازاریابی پیامکی

 

تعیین اهداف مشخص قبل از ارسال پیامک

اولین موضوعی که هر کمپین بازاریابی پیامکی باید به آن توجه داشته باشد تعیین اهداف مشخص در ابتدای راه بازاریابی و قبل از چیدمان ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

هر کمپین بازاریابی پیامکی نیازمند تعیین اهداف روشن و مشخص در همان ابتدای کار است. این موضوع انقدر مهم و تاثیر گذار است که اگر در شروع بازاریابی به آن توجه نکنید ، شکست خواهید خورد. بسیاری از بازاریابانی که در دستیابی به موفقیت دچار مشکل می شوند  و نمی دانند دلیل عدم موفقیتشان چیست از این موضوع غافل شده اند.

براساس نظرسنجی های صورت گرفته،  57٪ از بازاریابان پیامکی قادر به تعیین اهداف درست در بازاریابی خود نیستند و صرفا بازاریابی پیامکی را به عنون یک راهکار با بازده بالا در برنامه کاری خود جای داده اند. این موضوع کیفیت دستیابی به اهداف و ایجاد یک کمپین کارآمد پیامکی را دشوار می کند.به همین دلیل است که باید در ابتدا اهداف عملکردی خود را قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی خود تعریف کنید.

برای تعیین اهداف نهایی خود لازم است ارتباط دو سویه با تیم بازاریابی پیامکی خود داشته باشید. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار هدف نهایی خود را برای تیم بازاریابی پیامکی تعیین می کنید و سپس بر اساس هدف شما ارسال پیامک های تبلیغاتی شروع می شود.

برای مثال اگر شما یک سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید قطعا به دنبال  تعداد زیاد فروش بر روی سایت خود هستید. این مسلما هدف نهایی برای شماست.شاید تصور کنید که می توانید براحتی با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در مدت کوتاهی به این هدف برسید.بنابراین سعی می کنید به طور مداوم پیامک های تبلیغاتی جذاب و ویژه را از طریق سامانه پیامکی برای مردم ارسال کنید تا به هدف خود دست یابید. اما به همین راحتی هدف به این بزرگی محقق نمی شود.

مشاغل در حال یافتن مزایای استفاده از پیامک های انبوه برای دستیابی به مشتریان بی پایان هستند. از دیدگاه مالی ، پیامک انبوه یکی از ارزانترین راه ها برای برقراری ارتباط با صدها ، هزاران و حتی میلیون ها مشتری است ، فارغ از اینکه در جهان قرار دارند. این شرکت می تواند با توجه به هزینه بالای ایجاد و توزیع محتوای بازاریابی در سایر فضاهای دیجیتال یا چاپ ، هزینه بازاریابی را به نصف کاهش دهد.

پیامک انبوه
پیامک مستقیم ترین راه برای دستیابی به مشتری است که بیش از 5 میلیارد مشترک در جهان با تلفن هایی که امکان دریافت پیامک را دارند امکان پذیر است. با ارسال پیامک آنلاین با استفاده از یک نرم افزار پیامکی مانند پنل اس ام اس وب وان مشاغل می توانند صرف نظر از اینکه در آن مستقر هستند ، به سادگی و به طور موثر به مخاطبان گسترده دسترسی پیدا کنند.

منبع: https://www.mashreghnews.ir

انواع روش های توسعه کسب و کار...
ما را در سایت انواع روش های توسعه کسب و کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : meysam marketmedia بازدید : 393 تاريخ : چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت: 19:08